Πόσο κοστίζει το νέο Hyundai i30 στην Ελλάδα – Δείτε αναλυτικά

Ανανεωμένο σχεδιαστικά, με νέους και υβριδικούς κινητήρες
Το ανανεωμένο αισθητικά και όχι μόνο Hyundai i30 ήρθε στην Ελλάδα και είναι διαθέσιμο στις εκθέσεις της μάρκας.

Το νέο i30 (Hatchback και Fastback) διαθέτει αισθητικές αλλαγές, σύγχρονες τεχνολογίες, βελτιωμένα συστήματα συνδεσιμότητας και επιπλέον κινητήρια σύνολα, όπως ο νέος κινητήρας βενζίνης 1,5 λίτρων με 160 ίππους, αλλά και ήπια υβριδικά συστήματα.

Εμφάνιση


Το αναβαθμισμένο εμπρός τμήμα τονίζει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία φωτισμού που περιλαμβάνει ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας σχήματος V, ενώ πίσω ξεχωρίζει ο πλήρως ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας που βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση. Στο προφίλ κυριαρχεί μία συνεχόμενη στιλπνή γραμμή που εκτείνεται από τους προβολείς μέχρι τα πίσω φωτιστικά σώματα.

Το νέο μικρομεσαίο Hyndai διαθέτει νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 16” και 17”, αλλά και N Line 17’’ και 18’’, φινιρισμένες με την τεχνική diamond-cut, ενώ προσφέρεται σε 9 διαφορετικές χρωματικές προτάσεις, τρεις εκ των οποίων είναι νέες (Dark Night, Silky Bronze και Sunset Red).
Εκδόσεις N Line

Τα i30 Hatchback και Fastback διατίθενται πλέον και σε εκδόσεις N Line, με σχεδιαστικά στοιχεία από το μοντέλο υψηλών επιδόσεων i30 N. Οι εκδόσεις αυτές διαφοροποιούνται τόσο σε σχεδιασμό όσο και σε εξοπλισμό, σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις i30. Επιπλέον, στους ισχυρότερους κινητήρες βενζίνης 48V Hybrid Turbo 160 ίππων και 48V Hybrid Diesel 136 ίππων, διαθέτουν διαφορετική ρύθμιση στο σύστημα διεύθυνσης και ανάρτησης..

Σχεδιαστικά το N Line διαθέτει φαρδύτερη μάσκα μπροστά και νέο πίσω προφυλακτήρα, ενώ η κάτω κεντρική μάσκα είναι εμπνευσμένη από τη σχεδίαση αεροσκαφών. Επίσης, τα πλευρικά ανοίγματα έχουν πτερύγια για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Η εμφάνιση υποστηρίζεται από τη νέα σχεδίαση των προβολέων και οι μεγαλύτεροι σε πλάτος διαχύτες δίνουν το απαιτούμενο για την περίσταση σπορ στυλ, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα LED σχηματίζουν «V». Επίσης, εφοδιάζεται με ζάντες νέας σχεδίασης, 17” ή 18”.

Στο εσωτερικό, τα στιλ N Line δερμάτινο τιμόνι και μοχλός ταχυτήτων, είναι ενδεδυμένα με διάτρητο δέρμα και τα σπορ καθίσματα διαθέτουν ηλεκτρική οσφυϊκή υποστήριξη και επεκτεινόμενα μαξιλάρια στον πάγκο.

Εσωτερικό – Εξοπλισμός

Το εσωτερικό έχει βελτιωθεί ποιοτικά και διαθέτει ευχάριστες σχεδιαστικές λεπτομέρειες, όπως οι εκλεπτυσμένοι αεραγωγοί της καμπίνας. Η θέση οδήγησης έχει βελτιωθεί, ενώ οι επιβάτες έχουν περισσότερο χώρο στην διάθεσή τους.

Σημείο αναφοράς του εσωτερικού ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7’’ που προσφέρει τις σημαντικότερες πληροφορίες στον οδηγό. Ο τελευταίος, μπορεί να τροποποιήσει την απεικόνιση σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, ως εξής: η ταχύτητα μπορεί να προβάλλεται ψηφιακά, μαζί με τη Ροή Ενέργειας – Energy Flow (για το 48V Υβριδικό ), τις πληροφορίες πλοήγησης ή τις ενεργές λειτουργίες Smart Sense. Επιπλέον, ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που επιλέγει, αλλάζει και το χρώμα του ψηφιακού πίνακα οργάνων και των γραφικών (μπλε για το Normal mode, πράσινο για το Eco mode και πορτοκαλί για το Sport mode), ενώ η επιλογή Drive mode είναι διαθέσιμη στα αυτόματα κιβώτια (7 DCT).

Η στάνταρ οθόνη πολυμέσων 8’’ συνοδεύεται από την προβολή εικόνας από κάμερα οπισθοπορίας, με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης που δείχνουν τη μελλοντική τροχιά του οχήματος, στοιχείο ιδιαίτερα χρήσιμο σε ελιγμούς στάθμευσης.

Η οθόνη 8’’ προσφέρει αναβαθμισμένη συνδεσιμότητα μέσω των εφαρμογών Android Auto και Apple CarPlay, ενώ ο ραδιοφωνικός ήχος μεταδίδεται από 6 ηχεία (4 βασικά και 2 tweeters) από όσους ραδιοφωνικούς σταθμούς εκπέμπουν ψηφιακό σήμα DAB. Προαιρετικά διατίθεται και ασύρματη φόρτιση smartphone.

Κινητήρες – Κιβώτια
Το νέο i30 διαθέτει μεγάλη γκάμα κινητήρων, στην οποία εμπεριέχονται εξηλεκτρισμένοι κινητήρες 48V Hybrid Turbo. Το υβριδικό σύστημα κίνησης 48V Hybrid υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, με προσθήκη ηλεκτρικής ενέργειας σε διαφορετικά στάδια οδήγησης. Τα 48V Hybrid σύνολα διατίθενται με το πρωτοποριακό Intelligent Manual Transmission (iMT) για μεγαλύτερη απόδοση και μειωμένη κατανάλωση στην οποία συμβάλλει και ο ηλεκτρονικός συμπλέκτης. Για αυξημένη οικονομία, το iMT αποσυνδέει τον κινητήρα από το σύστημα μετάδοσης όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, και το όχημα μπαίνει σε λειτουργία coasting (πρόγραμμα ρολαρίσματος) με μειωμένη κατανάλωση.