Κάθε χρόνο, έτσι και φέτος θα φορέσουμε στο χέρι μας το ροζ βραχιόλι της Estée Lauder σχεδιασμένο από τον σχεδιαστή Δούκα που αποτελεί σύμβολο στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού, υπενθυμίζοντάς μας να προγραμματίζουμε τον προληπτικό υπέρηχο μαστού ή τη μαστογραφία, διαδίδοντας το μήνυμα πως η πρόληψη σώζει ζωές, ενώ παράλληλα, συμβάλλει σημαντικά στην ενίσχυση του σπουδαίου έργου της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας.

Φέτος, η εμβληματική ροζ κορδέλα του βραχιολιού που σχεδίασε ο Δούκας, πλαισιώνεται από μεταλλικό διακοσμητικό, που φέρει εσώγλυφο το διεθνές σήμα του Pink Ribbon, δημιουργώντας ένα κομψό φιόγκο στο κέντρο του βραχιολιού.

Το ροζ σατέν με τη μεταξένια υφή, σε συνδυασμό με το γυαλιστερό μέταλλο στο σώμα του βραχιολιού, δημιουργούν συναισθήματα αφύπνισης, ευαισθησίας και δύναμης, μηνύματα που χαρακτηρίζουν την εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού, ενώ το οβάλ σχήμα του βραχιολιού “περικλείει” αρμονικά τον καρπό, προτρέποντας μας να γίνουμε και φέτος μία μεγάλη “αγκαλιά” για τον τόσο σημαντικό αυτό σκοπό.

Η Ελένη Μενεγάκη είναι και το 2020 το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του Pink Ribbon Bracelet, ως Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού του Ομίλου.

Με την ευγενική συμμετοχή της, επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία, τη σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας. Φωτογραφίζεται μαζί με τον σχεδιαστή Δούκα, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι για το 2020 και συμβάλλει στην διάδοση του μηνύματος του ομίλου Estée Lauder Companies

#TimeToEndBreastCancer

https://www.instagram.com/stories/highlights/18162155473043776/