ΟΠΕΚΑ: Ρυθμίσεις για ασφαλή εξυπηρέτηση του κοινού

Συγκεκριμένα μέτρα έλαβε η Διοίκηση του ΟΠΕΚΑ, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας με σκοπό την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορονοϊού (COVID-19). Στα πλαίσια αυτά συνυπολόγισε τα τρέχοντα επιδημιολογικά δεδομένα και με βάση το επιδημιολογικό επίπεδο στο οποίο εντάσσεται κάθε Περιφερειακή Ενότητα, αλλά και την ομαλή λειτουργία των Υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Όπως αναφέρει ισχύουν τα εξής:

«Σύμφωνα με την αρ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/129/18771/13.10.2020 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα “Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού”,  η εξυπηρέτηση του κοινού με αυτοπρόσωπη παρουσία στις Περιφερειακές Διευθύνσεις ΟΠΕΚΑ:

  1. Περιφερειακή Δ/νση Δυτικής Μακεδονίας – (Κοζάνη): θα γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού τηλ. Τηλ 24610 32307, 2461036484 email:pddm.kozani@opeka.gr