Ο θάνατος της δια ζώσης επικοινωνίας ή η μεγάλη ευκαιρία της νέας ψηφιακής πραγματικότητας? Η πανδημία γέννησε βίαια την ανάγκη να προσαρμοστούμε στην ψηφιακή εποχή. Φορείς και οργανισμοί ανταποκρίνονται άμεσα, και πρωτοπορούν.

Ο Νοέμβριος είναι ο μήνας του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Και επειδή ο πολιτισμός δεν αλλάζει, απλά προσαρμόζεται στη νέα ψηφιακή εποχή, το 61ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, με το σύνθημα «Σινεμά με κάθε τρόπο«, πραγματοποιείται φέτος διαδικτυακά έως τις 15 Νοεμβρίου.

Το ανεξάρτητο σινεμά από όλο τον κόσμο, η πιο πρόσφατη ελληνική παραγωγή, συναρπαστικά αφιερώματα, 177 ανατρεπτικές ταινίες, μέσα από το , έρχoνται απευθείας στο σπίτι μας.

Ο ενδιαφερόμενος επιλέγει την συγκεκριμένη σελίδα, ακολουθεί τον σύνδεσμο T1FF61 και, με τον τρόπο αυτό, μπορεί να παρακολουθήσει τις προβολές του φεστιβάλ. Στην συνέχεια, επιλέγει την ταινία που θέλει να δει και αγοράζει από τη σελίδα της ταινίας το εισιτήριο.

Διαδικτυακά θα πραγματοποιηθεί, εξ ολοκλήρου, και η 17η Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης, από τις 19 έως τις 29 Νοεμβρίου.

Πιο δύσκολα είναι, ωστόσο, τα πράγματα για τη διαδικτυακή διοργάνωση μεγάλων συνεδρίων, όπως για παράδειγμα της ΔΕΘHelexpo. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο, κ. Κυριάκο Ποζρικίδη, ο εκθεσιακός κλάδος έχει υποστεί τα περισσότερα δεινά εν καιρώ κορονοϊού, ενώ δεν υπάρχει καμία δραστηριότητα από τον περασμένο Μάρτιο, καθώς η φυσική παρουσία και αλληλεπίδραση, δεν αντικαθίστανται.

Στο διαδίκτυο «μετακομίζουν» επίσης πολλά μουσεία, ανάμεσα στα οποία και το MΟΜus, διοργανώνοντας διαδικτυακές ξεναγήσεις, online δράσεις αλλά και εκπαιδευτικά προγράμματα, δωρεάν.

Όπως κάθε περίοδος κρίσης, έτσι και η πανδημία μπορεί να γίνει το πεδίο που θα αποδείξει ότι οι δημιουργικοί άνθρωποι ελίσσονται, προσαρμόζονται και προοδεύουν.

ΠΗΓΗ:ΕΡΤ3, ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΙΟΛΤΣΙΔΟΥ