Timelapse: Σε 30» η κατασκευή του μεγαλύτερου κρουαζιερόπλοιου στον κόσμο

Έπειτα από την κατασκευή δύο ολόκληρων χρόνων είναι έτοιμο από την «P&O Cruises» ένα νέο κρουαζιερόπλοιο. Το κρουαζιερόπλοιο με το όνομα «Iona», είναι το μεγαλύτερο πλοίο που κατασκευάστηκε ποτέ. Ζυγίζει 185.000 τόνους, ενω έχει χωρητικότητα 5.200 ατόμων και μέγεθος 345 μέτρα (1.132 πόδια).

Το «Iona» τροφοδοτείται από υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG,) ενώ αποτελείται από δεκαεπτά καταστρώματα, διαθέτει δεκατρείς χώρους ψυχαγωγίας και τέσσερις πισίνες.

Ο πιο εντυπωσιακός χώρος του είναι αναμφισβήτητα το διώροφο SkyDome, το οποίο διαθέτει πισίνα που μπορεί να μετατραπεί σε σκηνή τη νύχτα.

«Ενώ οι επιχειρήσεις μας έχουν τεθεί σε παύση μέχρι τις αρχές του 2021, η Iona δεν θα πλεύσει προς το παρόν», δήλωσε ο Paul Ludlow, πρόεδρος της P&O Cruises, στην επίσημη τελετή παρουσίασης τον Οκτώβριο.

«Ανυπομονούμε να προσφέρουμε στους καλεσμένους μας αυτό το πλοίο, καθώς θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε διακοπές στη θάλασσα», συμπλήρωσε ο Paul Ludlow.

Η Iona είναι ένα από τα πρώτα κρουαζιερόπλοια στον κόσμο που τροφοδοτείται από υγροποιημένο φυσικό αέριο. Η Costa Cruises και η AIDA Cruises έχουν επίσης επερχόμενα κρουαζιερόπλοια που θα λειτουργούν με φιλικό προς το περιβάλλον αέριο.

Η Iona είχε αρχικά προγραμματιστεί να ενταχθεί στον στόλο P&O Cruises τον Απρίλιο, αλλά τα σχέδια ανατράπηκαν λόγω της πανδημίας Covid-19.

Σύμφωνα με την Cruise Lines International Association, μια βιομηχανική εταιρεία που εκπροσωπεί πολλές από τις μεγαλύτερες κρουαζιέρες στον κόσμο, δήλωσε «Παρά την πανδημία, 18 νέα πλοία έχουν προγραμματιστεί να διατεθούν σε κρουαζιέρες φέτος».

Η Iona είναι πιθανό να πλεύσει το 2021 για το πρώτο της ταξίδι στη Βόρεια Ευρώπη, την Ισπανία, την Πορτογαλία και τα Κανάρια Νησιά.

Η βιομηχανία κρουαζιέρας δέχτηκε μεγάλο πλήγμα από την πανδημία, καθώς οι κρουαζιέρες έπρεπε να σταματήσουν. Με την αναστολή των περισσότερων κρουαζιερόπλοιων, ο οικονομικός αντίκτυπος ήταν συγκλονιστικός.

Τα κέρδη που φέρνει η βιομηχανία της κρουαζιέρας κάθε χρόνο αγγίζουν το ποσό των 150 δισεκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως το 2018, σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Cruise Lines.

Στις αρχές του τρέχοντος έτους, λόγω της πανδημίας επιβάτες και πλήρωμα είχαν εγκλωβιστεί στη θάλασσα για μήνες, τα λιμάνια ήταν κλειστά και δεν δέχονταν να αποβιβάσουν τον κόσμο.