Το Δημοτικό Ωδείο Nεάπολης -Συκεών και τα τμήματα ΚΔΑΠ στον… αστερισμό της τηλεκπαίδευσης

Συνεχίζονται κανονικά τα μουσικά και χορωδιακά τμήματα του

Δημοτικού Ωδείου, όπως επίσης και τα τμήματα ΚΔΑΠ του δήμου Νεάπολης-

Συκεών, εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού Covid-19, αξιοποιώντας τις

δυνατότητες της σύγχρονης τεχνολογίας για τη συνέχιση των μαθημάτων μέσω της

τηλεκπαίδευσης.

Εκατοντάδες παιδιά και έφηβοι μέσα από το διαδίκτυο συμμετέχουν στο πρόγραμμα

παρακολουθώντας τα μαθήματα του ενδιαφέροντός τους, ενώ παράλληλα παρέχεται η

δυνατότητα, κυρίως σε νεαρότερα άτομα να γεμίσουν τις ώρες τους δημιουργικά.

«Η περίοδος είναι κρίσιμη και επιβάλλει δυστυχώς τους δικούς της κανόνες, που

ένας από αυτούς είναι η αναστολή της λειτουργίας σχολείων και δομών εκπαίδευσης.

Στόχος μας να περιορίσουμε όσο το δυνατόν τα κενά και να προσφέρουμε τη

δυνατότητα στους νέους να έχουν τις μικρότερες απώλειες χρόνου και να παραμείνουν

ενεργοί με το αντικείμενο της εκπαίδευσής τους, και οι μικρότεροι φίλοι μας να

συνεχίσουν να περνούν τις ώρες τους δημιουργικά», αναφέρουν σε μήνυμά τους ο

δήμαρχος Σίμος Δανιηλίδης και ο πρόεδρος της ΚΕΥΝΣ Δημήτρης Απατσίδης.

Ο κύκλος της τηλε-εκπαίδευσης στο Δημοτικό Ωδείο Νεάπολης-Συκεών, που

συντονίζεται από τον αρχιμουσικό Βασίλη Μπουλούση, ξεκίνησε τη  Δευτέρα

16 Νοεμβρίου 2020, και περιλαμβάνει ατομικά μαθήματα μουσικού οργάνου, σε

πρώτη φάση, με τον μαθητή να βρίσκεται απέναντι στον μουσικοδιδάσκαλό του και

να επικοινωνεί μαζί του σα… να μην έχει αλλάξει τίποτα.

Το ίδιο συμβαίνει με τη Νεανική Χορωδία τα μέλη της οποίας ξαναέσμιξαν μέσω

ηλεκτρονικής πλατφόρμας, για να ξεκινήσουν τα μαθήματα υπό τον συντονισμό και

διδασκαλία της εκπαιδευτικού τους Μαρίας Κουβακλή.

Η αντίστοιχη τηλε-εκπαίδευση στα τμήματα των ΚΔΑΠ γίνεται μέσω ειδικής

ιστοσελίδας (kdapns.blogspot.com), όπου κάθε σύνδεσμος είναι και μια… τάξη. Ξένες

γλώσσες (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά), εικαστικά, θέατρο, σκάκι, πληροφορική,

δημιουργική απασχόληση και πολλές άλλες προτάσεις συμπεριλαμβάνονται στον

πλούσιο κατάλογο της ιστοσελίδας, που διαμορφώνεται από τους ίδιους τους

εκπαιδευτικούς.

Όπως επισημαίνει, μάλιστα, η συντονίστρια Μελίνα Νικολάκαρου, πρόκειται για

μια γκάμα προτάσεων και μαθημάτων από απόσταση η οποία διαρκώς εμπλουτίζεται

και ενισχύεται, ενώ έχει προβλεφθεί και προσαρμογή των προγραμμάτων στις

ηλικιακές απαιτήσεις των παιδιών.

Προκειμένου αυτές οι δραστηριότητες να καταστούν πιο ελκυστικές και

διασκεδαστικές στους λιλιπούτιους φίλους μας, εκπαιδευτές και παιδαγωγοί

θεώρησαν σκόπιμο να τις εμπλουτίσουν με περεταίρω στοιχεία. Έτσι για τις ξένες

γλώσσες προτείνονται γλωσσικά παιχνίδια και ασκήσεις, στα εικαστικά

περιλαμβάνονται προτάσεις για ευφάνταστες κατασκευές, ενώ στο θέατρο δίνονται

ιδέες για θεατρικά παιχνίδια μέσω της αλληλεπίδρασης όλων των μελών μιας

οικογένειας.

ΠΗΓΗ: ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ- ΣΥΚΕΩΝ