Συνολικά 3.000 αιτήσεις δέχτηκε η Pfizer Hellas για τη στελέχωση του Ψηφιακού Κέντρου Τεχνολογίας (Hub) της Θεσσαλονίκης. Το 71% των αιτούντων έχουν μεταπτυχιακές σπουδές και το 21% προέρχονται από χώρες του εξωτερικού

Κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής συνάντησης με δημοσιογράφους, ο κ. Nico Gariboldi, επικεφαλής του ψηφιακού κέντρου στη Θεσσαλονίκη και ο κ. Jeff Hamilton, επικεφαλής του παγκόσμιου δικτύου ψηφιακής τεχνολογίας, παρουσίασαν το όραμα της εταιρείας στον τομέα της ψηφιακής τεχνολογίας, καθώς και τη στρατηγική των προσλήψεων που ακολουθείται για τη στελέχωση του.

Ο κ. Gariboldi σημείωσε τη συγκέντρωση ταλέντων του κλάδου της πληροφορικής στην πόλη, τον ρόλο της ως εκπαιδευτικού Hub της Ελλάδας και των Βαλκανίων με 5 μεγάλα πανεπιστήμια, συμπεριλαμβανομένου και του μεγαλύτερου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και τα 9 παγκοσμίου βεληνεκούς ερευνητικά κέντρα.

Το Hub στη Θεσσαλονίκη αποτελεί μέρος του παγκόσμιου Ψηφιακού Δικτύου της Pfizer και την υποστηρίζει στην εκπλήρωση του σκοπού της: καινοτομίες που αλλάζουν τη ζωή των ασθενών.

Προσδιορίζοντας την προστιθέμενη αξία που θα προσφέρει το Ψηφιακό Κέντρο Τεχνολογίας της Pfizer στην Ελλάδα, ο κ. Gariboldi εξήγησε ότι αυτή βασίζεται στη συνεχή αλληλεπίδραση και στις συνέργειες μεταξύ του Hub της Pfizer και του ελληνικού «οικοσυστήματος». Συνεπώς, το Hub θα διερευνήσει να ενεργοποιήσει και να εμπλέξει μια μεγάλη ποικιλία από συμμετέχοντες που περιλαμβάνει την ακαδημαϊκή κοινότητα, τον τομέα της τεχνολογίας και των επιχειρήσεων, το σύστημα υγείας, ασθενείς, ασφαλιστικούς φορείς και την κυβέρνηση, δημιουργώντας σημαντικά οφέλη για όλους τους στρατηγικούς εταίρους. 

 

Στρατηγική προσλήψεων

Ο κ. Gariboldi ανέπτυξε τους δύο βασικούς πυλώνες της στρατηγικής του Hub για την εξεύρεση ταλαντούχου στελεχιακού δυναμικού, οι οποίοι είναι:

-Να προσελκύσει  τους ικανότερους. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω ενός πλάνου επικοινωνίας και στοχευμένων ενεργειών, με την προσέγγιση του επιστημονικού «οικοσυστήματος»  μέσω κατάλληλων επιστημονικών εκδηλώσεων, με δραστηριότητες για την προβολή του Hub, με τη σύνδεση και συνεργασία με τα πανεπιστήμια καθώς και  με την ενεργοποίηση του δικτύου των αποδήμων και των αποφοίτων.

–Να αναπτύξει ένα φυτώριο ταλαντούχων ανθρώπων. Για αυτόν τον σκοπό, η Pfizer θα στηριχτεί στη σύνδεση με την κουλτούρα της τοπικής κοινωνίας, στη δημιουργία ευκαιριών καριέρας μέσω προγραμμάτων κατάρτισης υψηλής εξειδίκευσης και σε εσωτερικές και εξωτερικές εκδηλώσεις.

Επιπλέον, σημείωσε τη σημασία μια ισχυρής δεξαμενής υποψηφίων για την δημιουργία ενός ανθρώπινου δυναμικού  με τις απαραίτητες δεξιότητές και ικανότητες.

Πρόσθεσε  ότι  υπάρχει μια πολύ θετική πορεία στην διαδικασία των προσλήψεων, καθώς το Hub έλαβε 3.000 αιτήσεις από υποψηφίους υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, το 71% των αιτούντων έχουν μεταπτυχιακές σπουδές και το 21% προέρχεται από το εξωτερικό.

Αναφερόμενος στις βασικές δεξιότητες που ζητούνται, σημείωσε ότι αυτές είναι: Software Development & Engineering, Agile Project Management, Machine Learning & Artificial Intelligence, Enterprise Architecture, Data Science, Process Automation, Product & Experience Design, Customer Analytics & Insights.